Bene Zsanett 2014.06.27. 21:18

Festés

Elkezdtem a ház egyik felében a falfestést. Igazából annak örülök nagyon, hogy jó állapotban vannak a falak, nem kell glettelni, mert ahhoz nem nagyon értek. Azonkívül fűrészporos tapéta van a falakon mindkét szobában, így igen könnyűnek ígérkezett a dolog. 

Ilyen volt:

z55.jpgz57.jpg

Nagyon meredeknek találtam a színeket, és mivel ezt a helyiséget dolgozó résznek szánom, gondoltam finomítok kicsit.

Így alakult:

z111.jpgz112.jpgz117.jpg

 

Most így áll:z119.jpg

Maradt egy csomó szürke festék amit bekevertettem. Nem akarom tovább hergelni a Családomat a szürke színnel, szóval majd elpasszolom.

Azt mondják, hogy nagyon rajta vagyok a szürkén, de elhihetitek, jó lesz!

Most bordűrt keresek, de valószínű, hogy csak tapétát találok olyat, amit elképzeltem. Nem baj, mert már meg van a tervem a maradék tapétával is :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigujtaska.blog.hu/api/trackback/id/tr216434727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása