Bene Zsanett 2014.07.19. 12:29

Függöny

Mindig is azt mondtam, hogy addig nem nyugszom, míg nem lesz egy parasztházunk. Hát meg van!

A textilek, függönyök alapvetően határozzák meg egy ház arculatát, stílusát.

Nagymamámtól kaptam egy nagyon szép és óriási teraszajtóra való függönyt. Teraszajtónk ugyan nincs, de sikerült 6 kisebb függönyt varrni belőle. Pont olyan lett, amilyet elképzeltem!

f4.jpgf5.jpg

Korábban már tortacsipkét decoupage-oltam ablakra. Találtam egy méretre megfelelő igazi csipkét. Így is működik a technika. A keret színével még kezdeni kell valamit, mert...jajjjjjj

f7.jpgf6.jpg

Na és a vitrin. Szerintem csinosabb lett :)

f8.jpgf10.jpg

Ha minden a helyére kerül a konyhában, készítek majd jobb képet is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigujtaska.blog.hu/api/trackback/id/tr416523989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása