Bene Zsanett 2014.06.17. 22:27

Szürke

Amikor ide költöztünk, valahogy becsípődött nálam a szürke szín. Eddig sosem szerettem a szürkét, vagy inkább nem tekintettem színnek, de most szinte csak ebben tudok gondolkodni. Talán azért is, mert az új házban fehér minden. A falak, az ajtók, a keretek. Szerintem egy új környezetben ez nagyon jó, mert nem befolyásolnak a színek, szabadon szárnyalhat a képzelőerő. Valami olyasmi, mint egy festőművésznek a tiszta vászon.

Valahogy úgy alakult, hogy a wc lett a "kísérleti helyiség". Ott festettem le először az ajtókeretet, az ajtót, majd az ablakkeretet is.

z54.jpg

z46.jpg

Aztán gondolkoztam, hogy mivel lehetne még variálni ott, és azt hiszem a Facebook-on a Cikk-Cakk Műhely bejegyzését láttam:

Cikk-Cakk tipp:
Csipke az ablakra.
Méretre vágott csipkét csiriz vagy tapétaragasztó segítségével az üvegre ragasztjuk.
Csiriz készítés: 1,5 dl vizet lábasba téve felmelegítünk.3 evőkanál lisztet elkeverünk kb. ugyanennyi vízben és a már meleg vízhez keverjük és addig főzzük míg sűrű és opálos nem lesz.
Fénykép: Cikk-Cakk tipp:
Csipke az ablakra. :)
Méretre vágott csipkét csiriz vagy tapétaragasztó segítségével az üvegre ragasztjuk.
Csiriz készítés: 1,5 dl vizet lábasba téve felmelegítünk.3 evőkanál lisztet elkeverünk kb. ugyanennyi vízben és a már meleg vízhez keverjük és addig főzzük míg sűrű és opálos nem lesz.
Ajánlom az oldalt, nagyon jó ötleteket rak ki.
Ezt kicsit továbbgondoltam. Volt itthon tortacsipke, decoupage ragasztó, mi baj lehet?
z93_2.jpg
Szerintem semmi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigujtaska.blog.hu/api/trackback/id/tr536319562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása