2008 végén indult a mindigujtaska.hu, előtte egy kis blog előélettel.

Mint sokan mások, magam is kisgyermekes anyukaként itthon kreatívkodtam. Míg nem voltam kisgyermekes anyuka már akkor is kreatívkodtam, sőt a magam kisgyermek korában is. A táskák készítése még első szakmám (bőrdíszműves) idejéből való és valahogy az évek során kicsit feledésbe merült, mondhatjuk elsodort az élet, de visszatért és én szeretettel fogadtam.

Nem akarlak untatni a részletekkel, család, ajándékkészítés, itthoni munkakeresés, egyensúly megteremtése a család és a munka között…

Mióta családban élek, mindig az vezérelt, hogy úgy tudjam a munkámat végezni, hogy mellette elsősorban jó feleség és anya lehessek. Nem könnyű út, néha megtántorodtam, de nem akartam beállni a sorba azok közé, akik feladják az álmaikat azért, mert a munkahely fizeti a tb-t, meg a többit.

Az internet tele van mindenféle programokkal, agyonhirdetik az olyan szervezetek magukat, akik segítenek az anyukáknak visszatérni a munka világába. Én is megpróbáltam, de rájöttem, hogy az általuk kínált tanfolyamokra, átképzésekre és tréningekre nincs szükségem. Tudom, mit szeretnék, csak segítség kell az elinduláshoz. Szerencsére szerető és támogató család és barátok állnak mögöttem. 

Ezért térek vissza most a bloghoz. Mintegy kiegészítésként a web oldalhoz.

Korábban gondolkodtam web áruházon is, de rájöttem, hogy személyes kapcsolatot szeretnék, ahol megtudhatom a vásárló pontosan milyen táskára vágyik, olyan apróságoktól kezdve, hogy milyen hosszú legyen a vállszíj, vagy az anyag vastagsága egy megrendelés esetén. Természetesen nagyon örülök, mikor egy általam megálmodott táska maximálisan megfelel egy vevőnek, mert olyankor ő is, én is azt érezhetjük, ez neki készült!

Négy év, kb. 100 eladott táska után, több szabadidővel és rengeteg tervvel, szeretettel látlak a blogon!

Bene Zsanett

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigujtaska.blog.hu/api/trackback/id/tr675056933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása